Första dan på volt

Ja, då sitter jag här, första dan på min praktikplats. Usch vad nervös jag var igår kväll/natt. Tror det iaf. Var jättesur dels för att jag inte hittade kläder jag ville ha på mig idag..just för att jag inte hade sånna kläder..typ och så var jag jättesur på mig själv över oron att jag kanske skulle göra bort mig idag, komma för sent eller nått liknande. Är det nervositet? Jag tror det..men nu är jag lugn och allt är jättebra. Jag bara hatar första-dagen-dagar. Vem gillar de egentligen? Första dagen i skolan...första dagen i gymmasiet..första dagen på jobbet..första dagen på praktikplatsen.. Nej de är ju bara jättejobbiga, innan man märker att de inte alls är något att vara nervös för.

Hittills har jag inte gjort så mycket..hjälpt till med allmänna kontorsjobb typ. Jag trivs. Du behöver nog bara kolla på bilderna jag har nedan från i fredags och idag för att förstå mig.

image493image494

image492
Här sitter jag just nu. :) Min lånemobil som ligger bredvid laptopen..jaa ;)

Nu ska jag ner och leta efter ett ställe att käka på. Hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0