En bra dag

Träffade min älskade syster Rebecka igår..äntligen! Vi ses alldeles för sällan! Vi är alltid upptagna med något annat! Det måste det bli ändring på. Mysigt var det hur som helst..hon hoppade på samma tåg hem till mig, vi käkade kycklingsallad och spenderade resten av kvällen med att mysa framför tv:n med lite överblivet påsk-godis. :) Först var det Vänner, sen vårt älskade So you think you can dance? och sist med inte minst den underbara filmen Den där Mary, fortfarande lika kul. ;) Hon åkte hem efter den och jag gick till sängs. :P

Var jättetrött imorse vdock..snoozade i 45 min..inte bra, men var här vid nio i alla fall. Alltid nått, och hade tänkt jobba till halv 6 idag med så det är väl bra..i guess.

Ikväll ska jag buda och vinna de där skorna på tradera! :) Såg ett par nya hörlurar också till ipoden för 1 krona...hmm. Ska hem till älsklingen senare, vi ska äta pizza, jag ska få min försenade födelsedagspresent (:D), vi ska titta på någon ny film av de alla som han köpte igår och äta chips och dipp. Mys! :) Här kompenserar vi för att vi inte sågs igår, haha. Yeah we do!

Idag är en bra dag..och att solen är framme med värme gör inte saken värre heller! :) Ta bort snön, ge oss vår! För då skulle jag bli så lycklig. :)

Now...work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0