Att göra bort sig..igen och igen..

Alltså...det går ju bara bättre och bättre för mig här på Volt..tur att ingen vågar kasta ut mig, haha. Jo, jag hade sönder ännu en kanna idag, fast en glaskaraff. Jag tog undan disken som i och för sig var himla mycket idag på diskbänken..och så..armbågen ner för att ta en ny kopp att ställa i skåpet och kommer åt karaffen som står på bänken....Jag hör mig själv i huvudet skrika "Neeeeej...." och jag gör det.. "Neeeeej!" Johan tittar åt mitt håll som tur var, var den enda i köket och som i slowmotion...krossas kannan på golvet.. Jag - "Åååh! Jag orkar inte mer!" Alltså...varför? Så jä*la pinsamt! Duktigt Sabina!!! Och varför är alla så snälla och säger att "Jag undrade just när den skulle gå sönder, den har ju hållt så länge." "Bara inte du gjorde illa dig" "Den där var ändå inget att ha" eller "Vilken tur, äntligen" typ... Men de vågar eller vill väl helst inte säga nått annat.. Som jag sa..jag kan lika gärna köpa ett nytt kök till dem snart... Uhh!

Nåja..trots det är jag på bra humör ändå. Men det är nog för att alla här är så underbara människor. Alla är så roliga. Och det smittar nog av sig antar jag. :)

Lite mindre än två timmar kvar. Sen ska jag hem. Fast först till stan en snabbis för att kolla efter en liten present till syrran min. Ska nog vara med älsklingen ikväll med. För annars..skulle det ju vara..konstigt? :P
Måndagarna går så fort men det beror nog på att dagen börjar med ett möte och så finns de nästan alltid några under dagen. Idag var jag med på ett möte med kunderna Classic och MSN..det var kul och lärorikt. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0