4 days off

Åh..så skönt med 4 dagars ledighet! Underbart. :) Speciellt när fredagen gick bort.
I torsdags åkte jag som sagt till stinsen och lämnade in några cv:n åt de nya butikerna..får se hur det går. Kändes bra i alla fall. :) Hittade nya knästrumpor, hårspännen och ett nagellack på samma gång. Alltid nått.
När jag kom hem fick jag och mickan våra presenter av lillsyrran, en mycket fint halsband till mig med en klocka i och några beckfilmer till mickan. :)
Senare på kvällen var det dans för mig, mickan skippade den och drog ut istället..men jag och anna var där och hade kul. :)

Igår var det lite kalas här för syrran och mig..vi storstädade och gästerna började ramla in vid två tiden. Det var mycket trevligt. Vi fikade, jag och sis fick presenter och pratade. :) Åt även en mycket god påsk-middag när Linus kom hit från jobbet. Jag tyckte väl kanske att den var rätt lik en jul-middag men..julen och påsken har vissa likheter har jag kommit på..för att bara nämna en sak..påsk-och julmusten. Tråkigt att det inte kan komma på nått eget. :P Nåja, gott var det hur som helst!

Idag ska jag hem till älsklingen när han slutat med en stor packning och senare blir det påskmiddag hemma hos honom. :) Lite festande blir det även hos Lindberg ikväll. :) Ska bli kul. Speciellt eftersom att det inte blev nån utgång igår. Det blev vårt kära Let's Dance istället! :P

Imorn ska vi till Linus pappa och vi blir nog kvar där till på tisdag tror jag, då både han och jag ska iväg och jobba igen.
Jag fick jobba hos morsan mellan tisdag och fredag. Känns skönt att ännu mer pengar rullar in nästa månad. Kashing! Är inte lika desperat efter jobb nu som för typ en månad sen, då jag inte visste att jag kunde jobba under två lov. Men jag skickade in ett cv till model house i onsdags (där syrran och jag var och fotade oss i tisdags)..och jag fick svar faktiskt och de berättade att de hade försökt nå mig men att de måste ha fått fel nummer i mejlet så jag skickade det på nytt och nu är det bara och hoppas att de ringer igen. :)

Juste, såg att Prison Break börjar den 31:a igen, usch vad jag hatar deras uppehåll, de är alltid så himla långa! Men nu börjar det igen! :D Blir alltid lika lycklig när jag ser de reklamerna, haha, helt sjukt vad en serie kan påverka en och få en att känna! :D Underbart! Bäst! :D Älskar det!

image528


Nej, nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n igen. Kanske smaska lite på mitt påskägg jag fick av min mammi nyss..så söt hon e. :) Ska ta med ett till Linus också. :)

Pys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0