Friends

Ännu en dag med sol och värme, både syster och jag låg ute en bra stund och solade och läste. Så lite färg har jag kanske fått tillbaka nu. Yes! :)

Cicci kom hit för nån timma sen kanske och ååh vad kul det var att se henne igen! Så länge sen! Tänk att tiden går så fort..tänk att vi sågs varje dag på högstadiet och nu kanske två ggr om året.
Det är så jä*la synd att man träffar vissa personer så oerhört lite..eller ens säger "hej" efter det att man slutat högstadiet eller gymnasiet..(okej, nu har det bara snart gått en månad sen jag slutade gymnasiet men är säker på att det kommer hnda igen) varför blir det så? Saknar alla. Saknar personerna från högstadiet och saknar redan personer från gymnasiet. Det var absoluta mina bästa år i mitt liv. Alla vänner som man fick..alla band man knutit..alla skratt..alla tårar..alla minnen..och nu får man skylla sig själv att man inte hört av sig så ofta som man borde ha gjort och planerat bättre..

Jag ska f*n börja höra av mig mer och planera in mer tid med alla vänner jag fått under gymnasiet. Får inte mista någon igen.



Men det ska bli riktigt kul att träffa hela mentorsgruppen den sista juni igen..vår present till vår mentor Ted var att ha en reunion..(en tidig sådan) så det blir på måndagkväll på Mariatorget men en krogrunda! :) Hoppas alla kommer, och att vi kan bestämma ett nytt datum. :)
"TWE-05 ar denn bästa mäntorsgruupen jag har haft." We Love You to Teddyboy. ;)

Om en halvtimma ska jag åka till älsklingen och då ska vi beställa pizza och bli tjoockaa! :)

Ha en skön fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Revin

Vi ska ju till Gotland snart ja, så då ska vi skapa ännu fler fina minnen! Ska bli sjukt kul gumman! Säg till tid så ska jag se till att komma på måndag.. jag jobbar ju precis vid mariatorget :) PUSS

2008-06-27 @ 23:17:31
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0