För det är fredag

Om jag fortfarande skulle plugga nu eller börjat jobba skulle jag antagligen vara extra glad idag eftersom att det är fredag..men jag har "sommarlov"! :D Och som vanligt tappar jag bort dagarna och glömmer oftare bort vilken dag det är..så himla skönt! Då vet man att man är ledig.

Igår shoppade jag järnet med syrran min. Var i stinsen mellan 9 och 2..(varför jag var där så tidigt beror på att H&M hade VIP-öppet en timma innan centrum öppnade) och visst hittade vi grejer! För mig blev det två nya toppar, en klänning, hängslen, ett halsband, massa olika klämmor och spännen till håret och andra små grejer.. :) Mysig dag hade vi i alla fall..kändes exra bra och kul eftersom att syrran drog sitt kort hela dan..haha, mindre kul var det att lägga in alla pengar i morse som hon la ut åt mig..

Nåja..alltid kul med nya saker till garderoben..mindre kul för plånboken..eller ska jag säga sparkontot? Hoppas som bara den på att sista studiebidraget kommer i slutet av denna månad!

Idag har jag varit i sollentuna och lunchat med älsklingen och snart ska jag iväg till kusinerna för lite barnpassning..så nu vet ni vad jag ska göra ikväll. Blir kanske en sväng till killen ikväll också.

Och imorn ska vi vara bänkade framför tv:n klockan halv 6. För då spelar Sverige mot Spanien! Får inte missas.

På söndagkväll eller tidigt på måndag drar vi ut till Sigtuna och Linus pappa. Ska bli skönt att komma bort några dagar och något måste vi ju hitta på när Linus har sin första semestervecka. :) Ska bli mysigt. Håller tummarna för bra väder nästa vecka!





Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0