2 dagar kvar!

Är det inte helt jä*la sjukt?!! Jo.
Och solen skiner. Det är sommar. Underbart. Och sol blir det på torsdag också. Stor sol och 21+. Vad kan man mer begära?

Lördagkvällen hemma hos Micke var himla mysig och kul. :) Mycket grillning och mycket dricka. Som sagt en mycket bra kväll. ;D Och lång. Ja, när klockan var fem på morgonen orkade i alla fall inte jag längre. :P En del bilder väntar på att bli upplagda också. ;D Det där måste vi göra om!

Söndagen blev lugn, vi solade, pratade med kossorna och städade, åkte även hem med Micke och Mickan med bilen vid fyra, så skönt att inte behöva ta buss och tåg! Stackars älskling som behövde åka klockan 9 för att vara i Sollentuna på jobbet vid 11. Men bor man på landet så. ;D
Hemma hos Linus på kvällen blev det en mycket god middag ute på balkongen. :) Lovley!

Igår var ju jag (och även Linus!) ledig. Så mysigt att vara lediga tillsammans! Och det utnyttjade vi väl tyckte jag. :) Vi tog det bara lugnt, åt frukost, duschade, satt ute och solade ett bra tag och lyssnade på radion, gick en promenad med glass i händerna, toppade fötterna och benen lite, ja, det var folk som badade men..nja vi får nog vänta lite. :P Kollade till båten gjorde vi också. Den ska fixas till vid nästa ledighet. :) (Efter studenten!)
Kvällen tillbringades hemma hos moi med Forrest Gump (som jag inte hade sett, slå mig inte), chips och dip. :)



Nu är jag i skolan och om 12 min ska det vara lite apu-utvärdering och annat.
Senare...tror klockan ett blir det brännboll och femkamp med alla mp3:or. Ska bli kul. :) Hoppas det inte håller på så länge bara. Måste vara vid Stockholm Södra senast halv tre då jag har tid för att fixa naglarna. Owee!

Nu ska jag kila!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0