"Tänk varje timma i skor"

Hancock var ju bra! Vad är det för struntprat vi hört!? Lätt sevärd! ;)

Det är rätt segt på jobbet...eller jättesegt..alltså bloggar jag. Inget kul att räkna timmar men min älskling sa något smart till mig, att jag skulle räkna och tänka det tråkiga timmarna i skor. Och det fungerar. Tänk vad mycket skor jag kan köpa när lönen kommer! Å ja.
Men inte ska jag klaga, jobbet är annat än svårt och jag jobbar ju bara i typ 9 dagar till fast utspridda på flera veckor då jag och syrran delar på veckorna, inte behövde jag anstränga mig heller för att få det eftersom att mamma jobbar här. Tack för det.

Men visst låter det bra?
Sabina - Tillfällig kontorskorrdinator
Jo då.

Nu ska jag frankera lite post.
54 min kvar.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Okej nice :) jag tyckte också om den :)



Jag vet inte, jag har lite halvt obestämda planer och så fram över så jag är osäker på vilka dagar jag ör ledig osv just nu. Vi kan ju höras om ett par dagar och då bestämma en dag?

Saknar dig gumman! Pusss

2008-07-31 @ 09:06:17
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Okej men det är bra att jag vet det :) då kan jag säga till så fort jag vet om jag är ledig då. JAg har ju lite nya jobb på G så det är svårt att veta just nu om jag måste dra till någon av dem nästa vecka, haha. Men snart vet jag i alla fall :)

2008-07-31 @ 10:40:05
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0