I Kissed A Girl

Ny favorit



Katy Perry


Igår gjorde jag, Linus och Sandra något av en tex-mex middag.
Också en ny favorit?


På kvällen gick vi alla, ink. mamma Görel (som btw fyller år idag! Grattis på dig! :D) på en långprommis, så skönt. Låt inte dessa sommarkvällar/nätter ta slut! Jag vill inte ha höst, jag vill inte ha vinter! Låt det inte ta sluuut!

Älskling ska vi dra och komma tillbaka i vår? Bara sådär. Ja det vore väl något.. Inte alls avis på Sandra som ska tillbringa den mörkaste tiden i Sverge i Austrailen. Inte alls!

Kommentarer
Postat av: MIckan

låten är grym!

men den spelas föööör mkt på den radiokanalen som lisa lyssnar på i växeln!

:P

Man tröttnar lätt efter att ha hört den 50 ggr på en dag där ;P synd!

2008-07-31 @ 12:48:04
Postat av: Sabina

Haha..

Har inte hört den en enda gång idag.. :(

2008-07-31 @ 13:31:57
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: Revin

Shit -- det är ju inte så himla farligt med 440 kr då ju :)



som jag skrev i bloggen.. tjejens huvud ser ut som en football - vilket gör mig ledsen! ;/

2008-07-31 @ 14:47:08
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0