Helgens bravader

Idag är det torsdag och min älskling har sin första dag på sin sista semestervecka. Tyvärr blir det ingen utomlandsresa för oss som planerat men det blir en massa annat istället. I helgen kommer vi ha fullt upp. :)

Fredag: Fira Görel (Linus mammi) som fyller år om en vecka, inne i stan på någon restaurang med en utgång efter det kanske? Trevligt och mysigt ska det bli i alla fall. :)

Lördag: Festa hemma hos Jari med allt folk som hör till den kretsen. :) Kommer bli lika kul som vanligt!

Söndag: Grönan med Linus, Micke och syster yster! En heldag där! Ska bli skitkul! Äntligen får jag snurra runt! :D Längtat ett tag nu! Efterfest på det blir det nog också. ;)

Att "festa" 3 dagar i rad känns rätt spännande.. Får se om man orkar hålla igång. :P En riktigt bra helg kommer det bli i alla fall!
Jag och älsklingen ska t.o.m. kanske kryssa nästa vecka! För att ersätta vår uteblivna utomlandsresa. Får se om det blir av. Skulle vara riktigt kul iaf. :)

Nu ska jag sätta mig ute på balkongen med Linus och Görel. (Vilket underbart väder vi fått!)
Blir nog grillning här ikväll innan jag och Linus åker tillbaka till Häggvik. :)
Sandra och jag har även bestämt oss för att göra en "sprit-melon" ikväll som ska ligga i frysen tills imorn då vi ska se hur gott det verkligen är. Det kan ju i princip sluta hur som helst..
Men man måste ju ge det en chans iaf och testa!




Ha en bra kväll! Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0