Borta bra men hemma bäst

Så sant som det är sagt.

Men åh, vad mysigt jag och älsklingen hade det! :) Vi besökte 5 olika öar på 4 dagar och bara hade semester..och 4 dagar var alldeles lagom. :) Vi tog oss runt Stockholms mellersta skärgården och besökte Södra Grinda, Finnhamn, Möja, Norra Stavsudda och Sollenkroka Ö. Sista dagen var vi rätt solbrända(!) och trötta i ryggen så det kändes rätt skönt att komma hem..med rinnande vatten och tvååål!
Bilder kommer!

I lördags var vi som sagt utanför i Norrtälje på Sebbes landställe och hade det festligt med några pers. Mycket trevligt och skoj. :) Höll igång från ca 15:00 - 03:00. Var rätt sliten i söndags. Mådde som jag förtjänade helt enkelt. Men jag överlevde och på hemvägen under eftermiddan kändes både cheesburgare, chips, yoghurt, godis m.m väldigt rätt för min mage. :P Efter det kunde jag stå på benen igen! Men vilken lång dag..haha.
Bilder kommer nog upp där ifrån med..om jag hittar några anständiga.

Igår hade jag och älsklingen Lord of The Rings maraton..började strax efter 3 och slutade vid halv 2 på natten. Mycket passande med tanke på vädret. (Euhj!) Och de filmerna är ju så bra! :) Blir fortfarande lika fascinerad av filmtekniken, historien, miljöerna, språken, platserna, namnen..ja, allt.



I morgon jobbar jag hos morsan och torsdag..och fredag. Men sen är det en veckas semester igen. Haha.
För vi ska till Gotland! :D

Nu ska jag in till stan en stund med Revin. :)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0