Att umgås med Brolle

Igår kväll åkte jag med min vän Revin in till stan..och gjorde inte vad som helst.

Utan träffade Brolle Jr i egen hög person och hans manager Tobbe inne på Östermalms torg. Eh, ja. Det är sant. Vi satt ett tag på ett litet hak...som faktiskt heter ett litet hak, ha! :) och hade det mycket trevligt och roligt. :D En stund efter att vi rörde oss där ifrån upptäckte Revin och jag att vi missat sista tåget..(ohno!) så varför inte hänga hemma hos Brolle istället ett tag till? Eh, ja. Det är sant. Det gjorde vi. Vi åt hans körsbär, vi drack hans Absolute Vodka Peach, vi lät hans otroligt vackra röst skära in i våra hjärtan med en ny låt han skrivit som kommer ut nästa vår. Oh my god. Då blev det nästan för mkt. För alla oss. Men jag tänker inte skriva mer nu utan låta era fantasier tänka ut resten. För visst var det coolt. Ohyes. Han är så cool.

Min mamma är iaf så himla avis! Pilutta dig! "Om jag skulle få prata med honom skulle jag döö." Haha word. Och det bästa är att jag vet att många tjejer skulle göra mycket(!) för att vara i den situationen jag var i igår/i natt. Ha. Det här kommer jag tänka på länge. Jag vill ha hans hår! Alla borde vilja ha det. Och han doftade Euphoria..av Calvin Klien.


Foto från www.dt.se (Tobias Lundgren/Scanpix)

Föresten blev det en taxi hem till Revin där jag hann sova i cirkus 3 1/2 timme innan jag skulle upp igen vid halv 8..work work! Lätt värt det!

Vill bara påminna min underbara pojkvän Linus om att jag älskar honom...och att han är den enda för mig..så att det inte blir för mkt snack om Brolle. Haha, men det är ju Brolle! Hoppas du inte tar illa upp baby. Men det tror jag inte. ;)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och varit en stund hemma hos Bella med Diana och syrran för att titta till deras små kissar medans de är borta..småkissar som jag för övrigt vill ha...vill köpa. Linus min älskling gå med på det. Vi borde köpa en kärleks-kattunge till oss. Jag vet att du vill. Mjau!

Nu måste jag sova. För jag är så jeevla sliten å trött. Imorn äre jobb igen.
Bye bye then!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmmums ;)

2008-07-11 @ 14:40:59
Postat av: lilla syrran / linn

såå fucking avis älskling , you go girl ;)<3

2008-07-11 @ 17:57:59
Postat av: Revin

hoho, visst hade vi skoj baby? ;) <3

2008-07-11 @ 22:56:59
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Sabina

Mamma: Jepp ;D

Lillsyrran: Det kan jag förstå, hihi ;D

Revin: Ohyeah, det hade vi! ;D

2008-07-12 @ 14:18:51
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahahahahhahahahaa!

2008-07-13 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0