Tidig hemgång

Åh, så skönt att sluta tidigare idag..får reda på det vid 13:40 när en lektion slutar..jahapp tänkte jag, här ska man sitta på hålet till 15:00 för då börjar svenskan..men så helt plötsligt blir Minna en räddande ängel och påminner mig med att svenskan är inställd pga. att vi hade nationella i fredags! Ja! Vad glad jag blev, bara att gå ner till 13:47 bussen och åka direkt hem. :)

Har suttit här sen halv tre alltså och hållit på med mina auktioner, alla blev ju typ sålda, endast 5 som inte blev det av 24, rätt bra tycker jag ;D Har hållt på och skrivit ner alla olika adresser och lagt allt på en våg och skrivit mail..och ja..nu är jag klar och ska börja plugga på ett mediekom. prov som jag har på torsdag... då fyller även min älskade snutt 20 år! :) 

Nu ska jag försöka plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0