The day after yesterday

Idag är jag så jä*la trött..och det blir ju inte bättre av att man bara behövde vara på svenska lektionen i en timma som egentligen skulle ha varit två..har hål till lunchen..suck.

Hur bounce var igår? Ja, så klart helt fricking amazing! ;D Nej men det var så bra som jag trodde att det skulle vara..om inte bättre! Så jäkla häftigt! De är så grymma! Om du inte sett föreställningen..se den! Jag klappade händerna när salongen blev svart och musiken sattes på, haha ;D Jag var i en drömvärld, i alla fall i en annan värld som inte var verkligheten.. :) I 80 minuter flydde jag och fick uppleva något riktigt bra. Alltså de som inte sett den måste se den! Tyvärr är ju alla föreställningar slutsålda för den här gången men jag är säker på att det kommer tillbaka med Gökboet, det här var ju tredje gången liksom. Det var häftigt eftersom att det känns som att jag sett filmen nu eller läst boken som föreställningen är baserad på. De dansade, spelade teater och gjorde en jä*la bra show!

Imorgon är det skriftliga nationella i svenska..jippi. Börjar 8:20 och slutar 13:30..okej man behöver ju inte sitta så länge om man inte vill eller blir klar tidigare. Skönt det iaf, att man slutar tidigare än vanligt. Vet inte om jag är så nervös egentligen..tycker bara att det ska bli jobbigt att sitta på en stol i flera timmar och skriva så att handen värker..men det går nog bra. Bäst att ta med sig mat och dryck imorn, annars är man ju körd. Typiskt sak som jag skulle kunna glömmma.

Känner mig inte lika stressad längre över det här med present till älsklingen som fyller 20 om en vecka..det fixade jag lite igår..ska se om ja hittar nått mer nästa vecka också. :) Ska träffas senare. :) Hihi, sov ju inte tillsammans inatt och då får jag Linus-abstinens. :P Läskigt hur beroende man kan bli av en persons närhet egentligen..

Nu ska jag hitta på nått annat skoj.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0