Solsken

Ja, solen lyser för fullt där ute! Åh på vilket bra humör jag blir! :D Vill ut nu! Fast vet inte vad jag skulle göra ute..ska ändå åka här ifrån killen om två timmar. Tills dess får jag stå vid fönstret och blunda. :)
Ska ju filma idag..och vi börjar i märsta. Hoppas att allt går smidigt och hyffsat fort idag. Åh, vad glad jag är för att det är så bra väder! :D Det kunde man inte tro om man var ute igår, höll ju på att blåsa bort! Nej usch vilket äckelväder det var igår..men nu! :) haha, okej nu skriver jag bara om vädret, men det är ju så fint! :)
Hur som helst..la ut fem grejer igår på tradera i alla fall och ska nog lägga in några idag med när jag kommer hem, vill du kolla på dem är mitt alias Bina_J där. Fotade som en galning igår men det blev nog bra. :P Nu hoppas man bara på att man kan få någonting för grejerna. :P

Linus på linjen ska hem till mig efter han slutat också..det blir mys. :)

image432

Nu ska jag titta ut genom fönstret igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0