Linus 20 år


Ja, nu är han 20 år! Måste säga grattis igen älsklingen på födelsedagen! :D Grattis, grattis, grattis! :)
image441

Har precis blivit klar med provet..gick rätt bra faktiskt..hoppas det iaf, skönt att det är över, nu kan jag bara slappna av och koncentrera mig på eftermiddagen som jag planerat för min sötnos. :) Han vet nu att vi ska vara häggvik ikväll, i mosters lägenhet som från idag är helt tom och 2 veckor framöver, vi ska ju bo där sista veckan. Mysigt det ska bli! :) Ja, så jag ska fixa och hålla på innan och sen ska han komma dit mellan7-8. :) Vet inte om jag ska åka hem till honom för att hämta honom..får se om jag hinner. Men men det kommer nog bli bra hur som helst. :) Då ska han få sina presenter också!

Och i morgon är det fredag, så skönt! :) Tror inte jag ska göra något speciellt imorn men måste iaf lämna lite cv:n här och där.


På lördag tror jag att det blir dekorations-shopping för mig och Sandra till festen. :) Vill att den 9:e ska vara nu i helgen! Det kommer blir så kul och bra! :) Vet inte vad jag ska ha på mig än..men kanske jag hittar någon fin svart sak på rea i helgen? Hoppas det. Hade tänkt ha guldaccessoarer till också..mer kan jag ju inte matcha själva lokaldekorationen ;D Guld och svart alltså. ;P
Och på lördagskvällen blir det som sagt middag för Linus. :) Tror det var rotebro krog. Blir nog trevligt det med. :)

Sen är det söndag igen och då ska jag väl bara slappa..kanske läsa lite i min bok som ska vara färdigläst på torsdag nästa vecka? Och jag har inte börjat..ja, det borde jag göra. Lägga mig och läsa i några timmar, det är ju bara avslappnande och skönt i sig. Tror jag ska sola i helgen också, söndag blir bra.

Nu snart har jag graf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0