Keep bleeding love..

Idag är det lördag (måndag?)..har precis ätit gulashsoppa..mums. One of my favorites.

Var hos killen igår :) gjorde inte så mycket, beställde hem pizza och sallad, jag var den duktiga som valde sallad ;P Kollade på Let's Dance, blev trötta och nannade. :P
Idag var det öppet hus i skolan och allt som hör där till (alltså väldigt mycket folk!) så jag var där på en halvtimmes lektion. Mycket nödvändigt tyckte jag. Inte. Åkte tillbaka till älsklingen (som tog extra lång tid idag eftersom att all lokaltrafik tydligen skulle vara försenat) och åt frukost, kollade på Dream girls som vi hyrde igår men inte orkade se..och åt chips och dip. :P Mys, mys  :) Vid sex åkte han och jag till rotebro station där vi skildes åt eftersom att han skulle ta tåget och jag bussen till mig. Han är på middag nu med några blivande arbetskollegor hos hans chef, ska åka med honom hem ikväll igen. :)

Tänkte passa på att fota lite kläder och annat som jag ska lägga upp på tradera. Blev lite inspererad av Linus när hans grejer såldes som smör i solsken. :P

Imorgon är det söndag och då ska det filmas med projektgruppen.
I övermorgon är det måndag.. (lördag?) och då ska jag sova ut när alla andra ska till jobbet och skolan! Pilutta er! Behöver i och för sig plugga lite också men det kan jag ju göra senare..har ju heelaa dagen på mig!

En ny favvo.. Bleeding love med Leona Lewis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0