Bounce, bounce baby!

Glömde berätta att jag störde mig något så otroligt mycket på vädret imorse..f*n jag som hade ställt in på mig att våren skulle komma nu..och så var det snö ute!..trodde ju att det snöat för sista gången år..konstigt nog. Det här är ju ändå typisk svensk vinter liksom..men jag ville så gärna att den skulle vara över nu. Ville så gärna.

Imorn är det bounce som gäller! :D 19.00 i Dansens hus, jag och sis! haha kommer vara så extas efteråt! Kommer bli så jä*la häftigt! :D

Snart ska det göra pancakes..eller ugnspannkaka, men det är ju lika gott det, t.o.m godare. :) "Pancakes, pancakes!" Haha oh no, flashbacks från högstadiet. ;D Those were the days..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0