5 månader

Åh, det är så skönt att vara ledig idag! :D Måste i och för sig börja plugga snart men ändå. Ska skriva en artikel till imorgon om hur barn far illa. Inge kul ämne men det är ju inte jag som väljer och så är det en övning till nationella som vi har på fredag.. =/ vill inte..
 
Aja..åkte först till väsby c igår faktiskt innan märsta där vi skulle filma lite, Minna skickade sms om att hon gärna ville att jag skulle komma för hon jobbade och hade så tråkigt och jag var ju ändå så nära..så jag åkte. :) Kunde ju samtidigt hälsa på Linus..och Evie som också jobbade, och syster Linn som jag stötte på. Haha vem var inte där? HIttade en tröja hos Minna på FLash iaf..inte bra men jag bara var tvungen att köpa den ;D Det var ju trots allt en "typisk Sabina tröja" ;P
Mötte Revin på tåget och var i Märsta vid halv tre, där vi ytterligare mötte upp Sofie, Ellen och Hampus..filmade lite och sen bar det av till Helenelund, så skönt att åka bil, tack för det Sofie! :P Jag, Revin och hon kom fram vid kvart över tre och mötte upp Hannes och Patrik som var våra skådespelare. Och det gick ju som smort, blir nog jättebra! ;D Lite småskumma blickar fick vi när två grabbar stod och målade grafitti (bl.a ett hakkors) på en vägg i tunneln men vi försökte att förklara att det bara var till en film och att vi hade plast på väggen, haha.
Var med Linus som sagt igår, och vi tog det bara lugnt. Kollade på Bröllopsfixaren. :) Ska hem till honom sen när han slutat. Vi har ju 5 månader idag. :) Så vi ska väl äta nått gott. Tiden går fort alltså..men det känns som om det skulle kunna vara 5 dagar, är så lycklig med dig. Älskar dig baby! <3

image433


Har ju fått äran att bo hos moster i två veckor när hon åker till Kambodja den 31:a, lyckos. Vi ska vara kattvakt, hihi så vi får väl se om det går bra eller om vi går varandra på nerverna, haha men det tvivlar jag på! ;D Är ju nästan 24/7 med varandra redan nu. Vill ju bo tillsammans med honom så nu har vi chansen, i två veckor iaf. :P

La upp många fler auktioner igår föresten, så nu har jag 24 stycken på tradera, inga bud än men får hoppas att det kommer. :P
Aja nu ska jag titta lite på svenska uppgiften och sen lägga mig framför tv:n igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0