3 days left..

Jepp..så lite är det kvar av mitt jullov...ångest! Måste verkligen börja skriva på mitt arbete nu som ska vara inne på måndag och på mitt tal som ska hållas på tisdag...suck. Orkar inte. Måste verkligen börja nu. Ska göra det efter jag bloggat tror jag men av någon konstig anledning hamnade den nya H&M katalogen över skolböckerna....ska titta i den lite tror jag men sen..sen måste jag börja! Seriously!

Igår var jag, min Linus, syrran, micke och badade..jepp, vi drog till sydpoolen i södertälje, min briljanta idé ;D Jag och killen fick stessa och åkte här ifrån mig vid halv ett för att kunna vara framme två..yeah älskar slutstationer! :P Så åt vi lite frukost i nån grill typ och sen bar det iväg med kalla tår..usch, tyckte det var rätt kul att se all snö ifrån fönstret igår morse men sen när man kom ut var det inte lika roligt längre..njee. Nåja vi kom in vid halv tre i alla fall och plaskade runt i strömmar, vattenfall, en bubbelpool och rutchkanor för fullt i 3 1/2 timme och käkade kebabtallrik för att sen göra oss i ordning och åka hem för att hyra en film och spela "Lika par leka bäst", ett spel som jag och syrran fick i julklapp, haha det var ju kul ;D mussie? haha Men visst hade vi kul igår :) Mycket mysigt :D Måste göras om! Och filmen var ju lite scary men samtidigt lite konstig också.. :P The reaping heter den, en film om tio plågor från bibeln som hemsöker staden Haven i Louisiana. Muaah..

Nu ska jag göra nått helt annat..titta efter vår -och sommarkläder i H&M katalogen..åh ge mig våren och sommaren!

image374
Tease....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0