11:03..

Slutligen vill jag citera Bob Hansson (f. 1970), Bräcklighetens poetik, 2003 "det minsta man är skyldig sina drömmar är att tro på dem".

..japp, då lämnade jag in mitt svenska nationella prov, och det gick ju rätt smidigt och fort, haha vem fan är kvar till halv två tro? Nobody! Var fem pers typ kvar när jag drog.. :P Kändes bra, hoppas det gick bra också! :)

Snart kommer väl Tessi ringa och blir förvånad över att jag redan är hemma, men då kan vi ju åka in till staden på en gång istället för att någon ska vänta på någon som vi trodde skulle hända. Åh vad kul det ska bli att träffa henne igen! :) Mys!

Imorn blir det nog utgång med några stycken och Linus.. :) Hur kvällen kommer att se ut från början till slut är ännu inte klart men kul kommer det säkert bli. :)

På söndag ska jag och sis hem till moster, snacka lite om hur vi ska ta hand om lägenheten och Tusse på bästa sett medans hon är i Kambodja och lyxar sig. ;D

Skrev ut en del..eller vänta nu, Linus skrev ut en del cv:n till mig på hans jobb går, min skrivare här hemma ville inte sammarbeta för fem öre och efter typ 10 försök och ett antal bråk med den så jag bad honom istället, ska ge några seriösa försök att få ett jobb de närmsta veckorrna nu. Börjar närma mig det desperata tillståndet utan pengar. Behöver, vill ha, nu. Nu.

Ha en trevlig fredag kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Revin

JAG VAR KVAR TILL PRICK HALV 2!! hahahh

2008-01-27 @ 23:51:10
URL: http://revin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0