We all deserve to die!

Mr. T
image487
image488
Sweeny Todd / Benjamin Barker och Mrs. Lovett

Jag får då säga att jag var helt såld efter att endast introt spelats, haha men det är sant, Tim Burton har gjort det igen. Shit va cool den var! :D Tänkte inte ens på att det var en musikal, jag som till och med brukar ha svårt för sånna. Men nej då, är det Depp som sjunger lyssnar jag gärna. ;D och att han till och med kunde sjunga så jävla bra visste jag inte!? Okej att han spelade lite i ett band när han var yngre men...han kan ju allt! ;D Hur som helst, skitbra var den! :) Väldigt snyggt gjord. Alla miljöerna i filmen ska jag inte ens prata om..Helena Bonham Carter och Depp passade verkligen skitbra tillsammans i denna film och gör det så snyggt! Lika snygga och läskiga.. ;) Gå och se den bara om du inte gjort det än! Gör det!
Jag och älsklingen käkade i Kista innan bion igår också..blev en nacho-tallrik som vanligt, haha, men det är ju så gott! Vi blev då lite överraskade av att det var så få som tittade på filmen, vi satt i mitten, i mitten...alltså i mitten? och inte en kotte var varken bredvid eller framför oss..haha, tomt och fritt för alla kroppsdelar! ;D Nej men det var skönt..konstigt bara, men det kanske berodde på att det var torsdag. Inte så många som orkar se 21:20 bion då kanske..
Nåja, en mycket mysig kväll var det, tack för det älskling. :)

Blev jogging innan bion med Anna, riktigt stolt att jag hann med det också, känns skönt att ha kommit in i en rutin nu. Var rätt bra väder igår också så det kändes lite dumt att inte göra det. Skulle det regnat är det ju en hel annan sak.. :P Rätt kul att vi också träffas oftare pga. joggingen, hinner ju snacka en del skit. :) På söndag joggas det igen. Hoppas på sol. :)

Ikväll blir det en mysig hemmakväll hos älsklingen då..någon god middag och senare lite fest för oss, haha, killen är ju otroligt nog ledig imorn, det ska firas! Han hade tänkt dricka en del öl från hans nya Draught Master och själv ska jag nog ta några groggar..får se hur denna kväll slutar. ;P Blir trevligt. :)
Sista dagen på lovet idag då, om man inte räknar med helgen, sista jobbdagen iaf för detta lov, känns skönt att ca 3000 kommer in på konton nästa månad. Kashing!

Nej, nu ska jag göra något annat. Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0