Vilken tur jag har..

..som har en syster som ska sy min studentklänning :D Jag kan ju tack vare det få den exakt som jag vill :D Jag ska bara rita en exakt design på den och lämna den till henne. :) Vad jag vet ska det i alla fall vara en vit tubtopp klänning och ha en rosett på sig under bysten. :) Me love rosettes! Eh, ja..så ser den ut i mitt huvud hittills i alla fall.. :) Love you sis!

Igår åkte jag hem till min snutt och käkade en god kassler, ris, sås och ananas gegga med sandra och han. Mums. Efter det kollade vi på Tillbaka till framtiden 2 med chips och dip och jag blev så trött så jag stupade direkt efter den. :P

Nu ska jag arbeta på min logga till företaget vi besökte i förra veckan..
Så skönt att börja ett idag ^^, Senare ska jag hem och plugga till provet imorn..uh vill bara få det överstökat. När det är gjort har jag ingenting kvar!
Imorn ska jag på teater också med svenskan, vi ska se Figaros bröllop på stadsteatern klockan 6. Ska bli rätt kul faktiskt.

Nej nu måste jag fortsätta pilla på loggan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0