Take me..out of here

Uh..vet inte vart jag ska börja..borde skriva mer under helgerna...

Okej..i fredags blev det tyvärr inget kista c eller sollentuna c men däremot farsta c där Linus började jobba eftersom att jag kom på att jag var tvungen att hämta nycklarna till mosters lägenhet som han hade för att mickan och micke skulle ha dem på fredagen, nu har det bott där sen dess och det verkar ju flyta på..senare i veckan flyttar jag och min pojke i.. :) spännande. spännande.. :P Hur som helst blev det en del stress i fredags men kvällen slutade hemma hos Linus med pizza..alltid uppskattande. :)

I lördags drog jag och Sandra in till stan för att shoppa lite inför festen, dekoration och sådant till middagen, blev nog bra till slut iaf ;D och roligare kommer de bli att ordna upp allt! Vi fick tag i skor också :) jag hade väl egentligen inte råd med mina men de var ju så söta! Tjingade till den 9:e ;D
På kvällen blev det middag för Linus med Sandra, Görel, Lasse på rotebro krog, mycket trevlig och mycket god mat! :)

Igår hann jag däremot med att dra till sollentuna c en snabbis för att lämna in några cv:n..i fyra olika butiker iaf, får hoppas på de bästa de närmsta dagarna/veckorna nu, behöver verkligen ett jobb! Sen kom Linus hem till mig, vi åt hemlagad pizza och sen drog vi till in medborgarplatsen för att gå på Debaser, haha konstig det kändes att dra ut en söndag, har nog aldrig hänt förut..kanske inte för Linus som är ledig idag.. hur som heslt var vi där för att se Degreed (syrrans pojkväns band) spela, de tävlade om ett skivkontrakt på en miljon dollar, inte illa..och självklart vill man vara där och stötta och rösta på dem, och visst var det skitbra! Som alltid, men ett band gick vidare för att tävla i Danmark och de var inte dem..men de kom till en andra chans iaf. Tycker iaf att ha kommit en tredje gång till Debaser och tävlar och gått vidare och till slut iaf till en andra chans av hur många band som helst är grymt bra gjort, MEN de färtjänade att vara det band som gick vidare! Aja...keep up the good work grabbar! :)

image451image452
image453

Inte de bästa bilderna med mobilkameran men iaf.

Micke stjussade hem oss också innan han och mickan skulle till lägenheten och sova så jag och Linus var väl hemma hos mig strax innan tolv iaf..skönt att slippa ta tåget :) blev inte så sent som man kunnat tro men fan vad trögt det var att gå upp i morse..!


Nu ska jag titta lite på mina arbeten som jag kan skapa en portfolio av..
Om ca 30 min e det lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0