Take a chill-pill..

Jaa vad kul det var igår på dansen! :) Ny lärare för den här terminen och det visste jag skulle resultera i väldigt mycket värk idag..sträckte båda benen och bröstmuskeln igår...yeah, kunde typ inte dansa när vi väl började med koreografin. =/ Hade så jävla ont..haha, men var rätt duktig med strechingen igår iaf, brukar hoppa över det, inte bra. Så idag mår jag hyffsat bra i kroppen, benen är bara allmänt tunga..trodde faktiskt att det skulle vara mycket värre men det hjälpte ju hur bra som helst! Är nog därför jag inte brukar strecha, för att jag inte tror att det kommer hjälpa, but it does! :)

Idag ska jag sola efter skolan..vill slinga håret idag med, ska bara hitta någon som vill hjälpa mig, kanske mamma vill senare. Måste åka och köpa färgen också..vore en bra början..måste skriva analysen också, gjorde inte det igår, orkade inte..packade typ ihop allt igår också för lördag och hela nästa vecka, ska ju flytta in i mosters lägenhet ikväll..uh, måste skaffa jobb, fort..måste skaffa praktikplats..åh, så mycket jag borde göra, så mycket att tänka på, för lite tid (!) ..ibland blir det bara för mycket för mig, igår var en sån dag, en sån dag då mitt huvud inte orkade mer, allt bara släppte och brast. Men det var skönt på något sett. Jag borde verkligen tänka mer på mitt motto att "ta dagen som sen kommer" eller "ta en dag i taget" blir bara dåligare och dåligare på det..

Ibland vill jag bara göra såhär..

image462


Nu borde jag börja arbeta lite..lektionen har börjat..kaffekartongerna börjar likna något nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0