Stress och panik!

Haha ja, då har jag väl aldrig varit med på maken till mycket i huvudet!

Dagen började med stress och slutar med ännu mer stress..så är min dag i skolan.
Min grupp i graf skulle ju redovisa olika förslag på nya loggor åt ett företag i sollentuna idag och som alltid blir inte allt klart i tid och alla ska skriva ut samtidigt (typ 100 ggr var) och vi fick kuta till bussen, men vi hann med några minuters försening och det gick bra. Sen var det bara tillbaka till skolan igen och äta gott som jag reda skrivit om i mitt tidigare inlägg.

Då var det dags igen att sitta över..ett kompendium skulle nämnligen vara inne idag i kursen mediekommmunikation med allt vi gjort i kursen i artikelform, framsida, innehållsförteckning, allt material på typ 20 sidor och en baksida....yes..på lektionen idag hann vi absolut inte få klart det så vi fick sätta oss vid tre när vi slutat..och vi satt och vi satt..Minna och Sofie gick hem och jag satt ytterligare en timma med Revin som också höll på med hennes grupps kompendium, som vanligt..haha alltid vi två, vi bor typ i skolan ;D eller hur babe? Sorgligt men vad ska man göra liksom..
Hur som helst, då plötsligt strax innan sex kommer en man in i salen från ingenstans som ska larma och typ skriker på oss, han blir i alla fall skit sur för att vi fortfarande är kvar och skäller på oss ungefär såhär: "Men hallå, jag måste faktiskt larma! Och jag slutar nu! ..och jag vill gå hem! Jag har faktiskt folk som väntar på mig! Nu blir jag riktigt besviken på er! Nu ska ni ut härifrån! Amen nu larmar jag!"

Liksom...va?!!?! Vad f*n står han och säger? F*n vad sur jag blev! Som om vi suttit kvar i skolan i tre timmar extra för att vi vill det på en fredag dessutom och inte har något annat för oss! F*n j*vla drygj*vel! Vilken j*vla lust jag hade att säga att jag slutade faktiskt tre! Han såg ju på oss hur stressade vi var, och han gör det ju inte så mycket bättre av att typ skrika på oss! Dumj*vel..F*n vad jag svär, men blir så j*vla sur! Haha jag och Revin visste inte om vi skulle skratta eller gråta..men vi hann skicka iväg allt iaf..jag fick inte med en baksida till vårat kompendium men det är ju inte det viktigaste.. Andas. Okej. Nu är jag lugn.

Så...nu sitter jag här och snart kommer min älskling och då ska vi äta lasagne.. :) Blir morotsstänger, gurkstänger och dip ikväll med, nam nam. :) Säkert till Let's Dance.. :)
Om jag ändå kunde säga att jag nu på måndag har mitt välförtjänta lov..men icke. Ska jobba. Men jag behöver verkligen pengarna. Måste verkligen få tag i en praktikplats på måndag också, skulle göra det idag och inte sluta ringa förrän jag fått en plats men jag glömde bort det i all stress och har föresten inte haft tid med det heller, kom på det efter fem när vi satt med det där arbetet..och då mådde jag inge bra..då har ju alla slutat..aja, måndag it is.

Suck. pust. Och stön. Ibland skulle jag bara vilja vara barn igen för en stund och sätta mig på golvet och gråta för att någon sen skulle komma och  hålla om mig tills jag slutat gråta.

image483

Kommentarer
Postat av: Revin

HAHAH alltså den där sista kvarten i skolan i fredags
var de mest påfrestande i mitt liv! kunde inte sluta skratta, mest för jag hade panik :D
Hahaha, så typiskt oss gullet!

2008-02-27 @ 23:35:48
URL: http://revin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0