She's a maniac on the floor..

Börjar nog få lite färg nu iaf tycker jag.. :) Åkte direkt från solningen till killen igår, eftersom att jag hämtade H&M kläderna innan jag hoppade på bussen till järfälla fick jag pröva kläderna hemma hos honom. Och jag blev nog rätt nöjd med alla plagg förutom jeansen som var..ehm, lite förstora..hur kunde jag ta så fel storlek..aja de andra behåller jag iaf, halsbandet ska jag ha på lördag. :) Har jättesvårt för shorts för jag tycker aldrig att de sitter bra men jag måste verkligen försöka vänja mig, alla ska väl ha ett bra utbud av shorts på sommaren liksom.

Idag är det dans! :D Ska bli riktigt kul!

Romanen ska vara färdigläst på tisdag, skönt. Nu släppte lite av stressen iaf. Jag har ju redovisning då. Men måste fortfarande sitta ikväll med min analys-uppgift. Uh. Ska inte träffa killen ikväll, det brukat inte bli så när jag dansar eftersom att de blir så sent så jag har ju lite extra tid över att plugga då. Och det är ju..bra.

I morgon är det fredag..och sen är det lördag! Det som har varit planerat så länge och som vi gått och väntat på har äntligen närmat sig. :) Är ivrig över att fixa mig, fixa i ordning allt, och att festa! Ja, hela lördagen i sig! Så det ska bli najs. :) Kommer bli riktigt roligt tror jag. Blir bara taggad av all musik som vi suttit med och sorterat till festen under de senaste dagarna. ;D Söndagen känns dock mer avlägsen..vill inte ens tänka på hur jag kommer må då. Men det kommer vara så värt det! Det vet jag. Hah. Och bilderna efter festen. Herregud.. :D

I brist på annat..en egobild, om en halvtimma är det lurre!

image460

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0