Seg morgon

Ja, jag solade igår och luktade bränt fläsk resten av kvällen men det blev en mysig middag hemma hos killen iaf..tacodinner med han och Sandra. Mums. :)

Kom hit 9 imorse när jag egentligen kunde varit här halv tio..kändes inte så himla bra..så j*vla trött som vanligt. Har kommit på att en helg med sovmornar inte räcker för mig, två dar att kunna sova ut på och ta igen en hel vecka som spenderats i skolan...nej det räcker inte, förut var ju endast söndagen en ledig dag och jag är glad att lördagen blev det med men varför inte fredagen också? Då blir det lite mer rättvist i systemet i alla fall, varför ska jobbdagarna vara så många fler än helgdagarna? Uh orkar inte..ögonen vill bara blunda.

Efter skolan ska jag till sollentuna c och lämna in ytterligare ett cv som jag inte kunde göra i söndags eftersom att jag skulle lämna det till en speciell person som inte var där, hoppas hon är där idag så jag får det gjort. Ska även hälsa på min Linus som jobbar där denna vecka. :) Sen ska jag hem och fixa lite med en uppgift som ska vara inne på fredag. När sötisen har slutat jobba ska vi även till Kista c för att kolla lite. :) Han efter en skjorta till lördag och jag får väl mest fönstershoppa. :/ Sover i mosters lägenhet ikväll, syrran ville tydligen sova hos Micke så vi ställde upp. :P Ska ju i alla fall bo där i en vecka från fredag eller lördag.

Ska sola imorn igen, hoppas på att få lite färg till lördagen. Ska sola även på fredag. :) Så skönt så.. På torsdag börjar jag dansa igen! :D Äntligen! Ska bli riktigt kul och skönt att få röra på sig igen :)

Lite bilder från kvällen som jag ordnade på Linus 20 års dag:

image456 image457

Mysigt var det. :)

Nu börjar min lektion..hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0