Revins bh och annat..

Nyss visade Revin bh:n för våran graflärare! Hahaha :D
Egentligen var det väl så att hon skulle visa den för mig men när vi kände hur tyst det blev i klassrummet (som bestod av fyra personer) så tittar vi upp och ser vår lärare rå-stirra och frågar "vad gör ni?" Hahaha :D

..och nu är de tydligen mitt fel! :O haha!

..och jag ska jobba hos morsan under sportlovet!
..och nu är 4 biljetter fixade till vevax! ;D
..och det viktigaste av allt, idag har jag och min underbara älskling 6 mån. :)

Kan tyvärr inte vara med honom pga av att jag ska dansa och då blir det alltid så sent..men han ska veta att jag älskar honom mer och mer för varje månad han spenderar med mig, varje vecka, dag, timme, minut och sekund..ja till och med hundradel! Love you baby! <3

image482

..sist men inte minst..jag måste sitta över lite för att jobba med min logga som vi ska presentera för ett företag imorn 10:30..

Bye bye then.

Kommentarer
Postat av: Revin

åh,
det där med att visa bhn för
JACOB är inte helt okej :(

2008-02-27 @ 23:54:58
URL: http://revin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0