Read me

Jahapp..då har man nyss cyklat ner till centrum för att träffa Emilia. :) Hon klippte och färgade håret och jag passade på att träffa henne då för att snacka lite skit eftersom att vi typ aldrig ses längre. :( Och inte kunde vi ses på lovet heller eftersom att bruden ska till Göteborg. Men vad fin hon blev! Som alltid :) Nu skulle hon till jobbet så jag cyklade hem igen i det soliga men dock blåsiga vädret.
Hade en läskig tanke där ett tag på att cykla till sollentuna och överraska Linus men..nej, inte idag. Haha, undrar om någon hade trott mig om jag hade gjort det..inte så troligt..men som sagt det var för blåsigt. Men dock underbara 7 plusgrader idag igen! :) Låt det bli meer!

Blir inge öppet hus hos moster idag heller...tråkigt. Hon är fortfarande sjuk av hennes turistbakterier från Kambodja..krya på dig! <3
I eftermiddag kommer i alla fall älsklingen hit igen efter jobbet. :)

Nu ska jag skriva en utvärdering till min lärare och sen skicka iväg det med ett mejl..sen ska jag nog gosa ner mig i soffan och bara..inte göra ett skit. Love it.

Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0