Mina vänner..

Under de senaste graflektionerna har vi fått kaffe på mornarna, mycket gott och bra tycker jag, på så sätt blir man altlid lite piggare. Men imorse var det ingen bra idé för Revin att dricka, haha eller så fick hon i sig för mycket på för kort tid, tjejen börjar sjunga och prata konstant (och högt)! Jag som sitter bredvid henne kunde bara acceptera läget. Gumman, tycker om dig iaf. ;P

Diana har bara allmänt varit elak mot mig idag..eller de senaste dagarna. Hon tycker inte om mig. Eller är det kanske så att kärlek börjar med bråk? ;)
Hon skrev på whiteboarden nyss att jag är en tönt och att alla elever och lärare ska sparka på mig. :( Diana du är tönten och kan kyssa mig där bak! ;)

Ska sitta kvar i skolan lite när jag slutat vid tre för att fixa ihop en portfolio som jag ska ta med mig till min förhoppningsvis blivande praktikplats..måste bara fixa en intervju först med någon byrå..

Sen när jag är klar med det ska jag till häggvik för att städa lite, syrran och micke ska ju bo där från och med idag och jag hann inte plocka bort allt igår..och sen ska jag en snabbis sollentuna för att läman lite cv:n..sen ska jag vidare till Kista med Dianabanana och kolla lite. :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Revin

hihi .. jag vet att du accepterar och tycker om mig ändå, därför jag låter dig lida ;)

2008-02-07 @ 23:44:27
URL: http://revin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0