Freaky friday!

Oh ja, det blev nog bra i alla fall. :) Linus kom till mig (mosters lägenhet) strax innan åtta eftersom att jag blev lite stressad av tanken att han skulle vara där halv..så, så blev det. Och jag tror han blev glad över min lilla suprise..hoppas det i alla fal. :P Hallen, sovrummet och vardagsrummet (där vi käkade) var upplysta med ex antal värmeljus och på möblerna låg det rosblad. :) I mitten på vardagsrumsbordet stod 10 rosor i en vas också, och hans tre filmer låg inslagna på soffan, det verkade också vara en glad överaskning. :)
Till middag hade jag gjort en mer eller mindre lyckad salladskyckling, med mozarella ost, tomater och basilika. :P Och till efterrätt, som blev lite mer lyckad, var det glass-sandwisch, alltså en cookie under en "bit" glass och en över den som tak. :P Och runt denna sandwich var det rykande apelsinsaft med jordgubbar. Mums! Måste vi göra igen. :) Hade fler jordgubbar, glass, cookies och chokladsås som tilltugg. :P
Så var det. :) Linus blev i alla fall förvånad över mina kunnigheter som jag hämtade på tasteline.se. ;D Efter maten tittade vi på Hitch eftersom att han inte hade sett den och skrattade lite. :) Den är ju skitkul!

Imorse var det ju mer eller mindre kul att gå upp av två anledningar, sovit högst 5 timmar och min sötnos låg ju kvar i den sköna sängen och kunde sova längre..snoozade en halvtimma och fick springa till bussen..uh!

Sitter och äter en halv sportbulle som jag fick av Diana..mums! Jag som inte hann med någon frukost..
Idag är det fredag, skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0