Figaro, figaro!

Jaaa, provet är gjort och det gick braa! I hope..kände så i alla fall..får reda på svaret på fredag. Kanske blir det tom. ett vg? Det tycker jag..
Nu ska jag bara vara hemma i ca 40 min och sen väg in till stan, ska ju kolla på teater med svenska gruppen. Figaros bröllop i stadsteatern. Lär bli rätt kul, jag är väl vanligtvis ingen person som man skulle kunna tro gillar att gå på teater men det är faktiskt häftigt. :P Och vi fick ju komp. för det i måndags, riktigt skönt med lång sovmorgon.
Efter det åker jag direkt till min Linus och äter middag. :) Undrar vad vi ska hitta på idag..

Lite vad föreställningen kommer att handla om:

"Figaro vill gifta sig med Susanna. Men åtrår han också andra?

Figaros chef Greven har varit gift i tre år, börjar bli uttråkad och uppvaktar nu - Susanna. Grevinnan sörjer men drömmer samtidigt om tonårige Querubin. Som gärna älskar alla men särskilt unga Blanquita.

Är det så här kärleken ser ut? Går det att slippa rollen som den trista, försmådda? Yes. Det går. Susanna och Grevinnan har en plan."

Fanns lite roligare bilder på www.stadsteatern.stockholm.se också.. ;P


Nej nu ska jag ringa lite samtal.. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0