Festen

Har nog aldrig varit så inaktiv med min blogg tidigare...om man inte bortser från de två veckorna  Spain i somras...åh sommar..vill ha..det var faktiskt lite sol idag, gjorde mig lite gladare. :) Även om jag bara suttit inne hela dan så var det skönt att stå vid ett fönster.
Anledningen till att jag inte bloggat på några dagar är simpel, har inte haft tid, har inte det egentligen nu heller, måste egentligen plugga till ett prov men..fick abstinens.

Hur som helst..ferren i lördags blev hur lyckad som helst! :D Så lyckad att vi fick slänga ut de sista personerna som fortfarande stod och rockade på dansgolvet vid 4 (?) om jag inte har helt fel på söndags morgonen..haha, lite kul. :) Men då kände vi att nej, vi borde avsluta här och på så sätt blev kvällens slut även lyckad.
Tidigare på eftermiddan under lördagen (12-16) när vi fixade i lokalen blev det också väldigt bra. Kunde nog inte blivit mycket bättre dekorerat. ;) Linus hade hyrt riktigt häftig ljudanläggning också med stora högtalare och typ ett discjocky-bord...närmsta förklringen jag kom haha, men har bild på det så...det kommer komma upp här senare.. ;)
Blev riktigt stressigt för oss när vi sen skulle hem och duscha och fixa oss alla fyra i deras lägenhet på en dusch..haha tyckte Sandra hade en riktigt bra jämförelse med ett klipp från en Sune film där alla i familjen ska fotograferas i en automat och alla ska komma på ett varsitt kort för att spara på pengar typ...så gjorde vi det..fast vi skulle spara tid..."Iiiiiiin" och "Uuuut" hahaha den är riktigt kul. ;D Men vi blev klara i tid iaf :) Jaa..alla förutom Linus, han hade lite problem med slipsknuten precis innan vi skulle gå men det löste sig sen det med. Var i lokalen igen strax innan 6 och fixade med det sista, sen började de första gästerna ramla in. När alla de närmsta i släkt och vännerkretsen hade kommit så käkade vi. Gott gott. Middagen flöt på bra och vid halv tio snåret kom de första party-gästerna...Linus och Sandras vänner alltså..de kom nya under hela kvällen och som mest i lokalen var vi väl 50-60 st och åh vad kul det var! :D Vilken bra stämning!
Kvällen i helhet var alltså skitkul!

Mådde som vi...förtjänade? Nej jag tycker inte att jag förtjänade det..men iaf..kommer inte ihåg senast jag mådde så dåligt som jag gjorde i söndags i några timmar. Hade dels ont som f*n i kroppen, sovit typ sju timmar som då kändes som typ..två..och vilken baksmälla sen...höll ju på till fem på eftermiddan. Usch haha men kunde skratta lite åt det iaf. Var så värt det! ;P Var inte det roligaste att ta sig upp ur sängen vid två..tror jag att det var..för att åka och städa i lokalen men är så glad över att det inte var tidigare. Uh vilken hemsk sak att göra, det är bara så att man inte ska åka tillbaka dagen efter..bara lukten och smutsen gjorde mig bakis, haha men vad fint det blev till slut efter lite slit och flera timmar. :) Efter ett tag mådde jag iaf bra och jag och Linus fick stjuss av hans mamma till stinsen för att handla mat för kvällen, vi var rätt hungriga med tanke på att vi inte hade ätit nått på hela dan, blev middag och efterätt. :) Och mitt gröna äpple! Haha hade ett så konstigt bakismat-måste-ha tidigare så det äpplet var tvungen att hamna i korgen, oh var så gott som jag föreställde mig! Snacka om att magen fick sig en chock efter all mat senare. Men fortfarande, så värt det.

Slingade håret i fredags föresten, blev nog rätt bra iaf. :) Fick hjälp av Linus på natten. Vill man vara fin får man..stanna uppe sent på natten för att färga håret eftersom att jag inte hade tid tidgare på dan. :P Då solade jag och gjorde nått annat..typ. :P Men det blev gjort iaf.

Denna vecka har bara varit allmänt jobbig, väldigt mycket i skolan just nu..idag blev iaf projektredovisningen gjord, kändes bra. :)

Imorn är det sv redovisning som gäller och på fredag är det prov i religion..
Nu måste jag plugga.
Om ca en timma kommer också älsklingen hem..åh vad skönt det är att skriva hem...det är min mosters lägenhet fortfarande men vi bor ju här fram till fredag..mys. <3 Bara vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0