En lång och seg dag

Idag har man inte gjort mycket, haha så lite som möjligt tror jag..om man bara hade ett jobb..kollat i nya La Redoute katalogen som kom i mitt namn av någon anledning..hittade mycket fint men att läsa igenom ca 300 sidor av bara dam-modet tog sin lilla tid..gick up med Linus när han skulle till jobbet så dagen har kännt så låång..tittat lite på filmer från när syrran och jag var små..och bara tittat på tv typ..började lyssna på en ljudbok för typ en timma sen av Stieg Larsson men vet inte om det är min grej..blev bara jättetrött.

Nu ska jag iaf ut och jogga med Anna och syrran. :)
Sen kommer älsklingen hit och vi ska äta nått med familjen, i natt blir det oscarsgalan!
Hoppas på att Mr. Depp får sina oscar som han förtjänar ochäven filmerna som han är med i som är nominerade, Sweeny Todd och Pirates 3 :D

Nej, nu ska jag ut, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0