and theen..

Åh, en känsla som påminner om att ett sommarlov närmar sig hade jag nyss! Lämnade in alla mina böcker till bokförrådet och sådant gör man ju bara när man inte ska ha mer läxor och prov! Vilket jag inte har! Så skönt! :D Bara nått i arbetsmiljö och säkerhet men det är ju under praktiken typ..bortsett från det är jag fri!

En annan grej..fick mvg på min genusperspektiv-analys! Ja!

Åt nyss två goda (och stora) portioner nacho-tallrikar med all dess tillbehör, mumma! Ibland tycker jag om skolmaten..

Visst blir man glad av detta väder? Jaa! Vill bara hoppa i vårjackan och mina nya converse! :) Snart så. Snaart.

Nu ska jag föra över allt jag har på mitt konto på en skiva eftersom att kontot kommer raderas senare och då vill jag inte förlora allt som jag gjort tidigare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0