And she said...

En chans på mijlonen att jag skulle klara av provet idag...satt klockan elva igår efter middagen typ och försökte...satt och tänkte på hur f*n jag skulle kunna lära mig allt innan jag ska upp igen..så jag gick och la mig med älsklingen..blir alltså inget prov för mig idag och hoppas på att min förklaring till honom senare kan ge mig en chans att göra det nästa vecka..hoppas, hoppas. Annars är det kört.

Så..igår kom mormor med kusinerna och hämtade mig efter skolan och var hemma (lägenheten) ett tag för att hälsa på katten och ge mig lite alla-hjärtans-dag-presenter, fick jättefina örhängen och ett halsband som hör till av mormor och även två nyckelringar, den ena var en nyckel (till Linus) och den andra var ett hjärta med ett nyckelhål i (till mig), så söta! :) Min mormor är bäst!
När de hade sagt hejdå satte jag mig för att titta lite i religionsboken och plötsligt blev klockan sju och jag var tvungen att gå ner till bussen som syrran satt på för att åka till sollentuna där Anna kom med bilen..vi åkte till dansen. :) Roligare igår, sträckte mig inte någonstans. Var alltså inte mördbultad imorse. :)

Igår kväll när jag kom hem gav jag och älsklingen lite alla-hjärtans-dag-gifts åt varandra också och åt sedan middag med de underbara vänner-avsnitten som vi gjort hela veckan. Taha! :)

Nu ska jag ner och jobba med kulisserna till vevax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0