07:43!

Vaknar jag och måste gå högst tio minuter senare för att hinna med bussen (!) Panik alltså! Men jag hann otroligt nog, på med kläderna, pissa, borsta tänderna och på med glasögonen! Fick sminka mig med det viktigaste på bussen.
Nej, jag kunde inte ta nästa buss, var tvungen att vara i skolan vid åtta för att fixa OH-papper och grejer inför redovisningen som jag hade 08:20..Jag och Jessica stressade som bara den och saker och ting gick lite snett innan vi fick till det och visst vi kom lite för sent men vi fick det gjort iaf och eftersom att vi fick göra det direkt när vi kom in i klassrummet hann jag inte bli nervös, så skönt när sånt händer!

Så...en sv redovisning är avklarad, nu är det bara religionsprovet som återstår..imorn är det, och jag har kollat i boken? Nej. Och idag är det ju även dans och alla hjärtans dag..hur mkt kommer jag hinna/vilja plugga då?! Blir helt tokig på det här..varför ska lärare alltid vara så otroligt bra på att lägga in prov eller annat på så otroligt fel datum!? Usch!

Har nu hål till 11:15...kuul.

Kan alltså konstatera att dagen inte börjat speciellt bra (om jag bortser från att redovisningen är över) och hoppas på att resten av den blir bättre..

My Valentine <3

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0