Shop until you drop

Hallå hallå bloggen..veckorna går fortare än vanligt nu mera. Och det känns faktiskt rätt bra.

Idag var jag i Sollentuna c innan jobbet (16-20) för att istället störa Linus när han jobbade och shoppa lite..hittade detta:
- Litet guldhjärta till min halskedja
- Clear-strip (klisterlapparna som tar bort porer, rekomenderas!)
- Lösögonfransar
- Concealer
- Massa strumpor (bra jobbat Sabina! seriös shopping för en gång skull! eller?)

Blev dock inga julklappar inhandlade varken igår eller idag så imorn ska jag göra försök nummer 3 med Linus! Men först ska jag jobba mellan 9-15.

Nu ska jag äta nummer 1, 2 och 3 av min chokladkalender! Har missat det. (Ja, mamma köper fortfarande dessa till ALLA barnen i familjen! :D) 
Efter det ska jag ringa och säga godnatt till min jul-pojke.



Natti!

Kommentarer
Postat av: Revin

Oooh .. vi blev bokstavligt talat sönderrockade ;D får berätta mer sen!



oh thanks baby :] PUSS<3

2008-12-04 @ 10:47:09
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0