Min bästa vän är bäst!

Jag vill börja inlägget med att gratulera min allra bästa vän Therese för att hon tog körkort igår! Första uppkörningen och hon klarar det galant utan anmärkingar! Det är min flicka det! Så himla bra är hon! :D Riktigt stolt!
Så det blev en liten åktur igår efter jobbet. ;P

Hon är den finaste som finns. <3


Idag har jag också jobbat, (jajamen!) mellan 9-15. Uuh, det känns som om klockan är jättemycket, om man tittar ut alltså..trist årstid. Hann bara hem dock å packa upp massa varor (och blogga), tänkte att jag skulle handla lite innan päronen kommer hem (i natt). Det lär väl inte va så roligt om det är det första de måste göra liksom. (I'm a thinker)

Ska alltså iväg nu! Med Linus! Iväg och hämta/betala Lucia Rock-biljetterna för i helgen! Som by the way kommer bli himla skoj som alltid. :)

Ikväll ska vi bara vara här å ta det lugnt. :)
Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fin hon är :)

sv: Tack tack, hoppas du också haft det!

kram

2008-12-09 @ 16:04:36
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Jossi

Tråkig årstid?!? Det är ju snö och härligt nu! ;)

2008-12-09 @ 23:06:15
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0