Mellandagsrea!

Här kommer jag!
Om 40 minuter ska jag iväg till stan för att möta upp Bella som jag inte träffat på länge. :) Det lär bli en hel del tittande och kanske också shoppande tack vare den hysteriska mellandagsrean.

Blev väckt efter klockan 2 igår..längesen jag sov så länge..men så somnade man ju 05:30 också.
Juldagskvällen var alltså kul. :) Och degreed var bra som alltid! Lite kul men ovant att se tjejerna som blir helt till sig när Robin bara tittar eller pekar på dem från scenen. Och ändå var åldersgränser 20....haha, nix.


Igår tog jag det lugnt, gick på en långpromenad med mamma och vovven, var hos Linus ett tag, blev hämtade av Mickan och Micke, ochsomnade till The Dark Knight här hemma.


Bilder från i torsdags kommer upp sen! Självklart hade jag med mig min nya digitalkamera. :)
Nu måste jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0