God Jul

Undrar hur många gånger jag sagt det idag...bara för att liksom..men glada miner blev det allt på kunderna. ;P Fick en julklapp av jobbet idag också! Man tackar! Något säger mig att det är en chokladask.. ;)

Hur som helst, ikväll har Tessi varit här, vi bytte våra klappar idag eftersom att vi bara ses kort imorn om vi ses överhuvudtaget. 
Och vet ni vad jag fick? En ring! En förlovningsring! Hon friade och jag blev tårögd. Sa såklart ja. Haha, fånigt vi vet, men så kul! ;D



Halsbandet var en av mina julklappar till henne. Vi har varandras första bokstav i namnet. :)



Julgranen blev klädd i afton också! Tjusigt!

Nu ser det dock lite roligare ut då alla klappar ligger å myser under den. :)

Nu är man ledig i 4 dagar också! Boya! :)
I morgon är det julafton, åh vad tiden har gått fort. Ska bli himla mysigt i alla fall. Först ska jag vara hemma och efter Kalle Anka åker jag hem till Linus och Görel. :)

Känner inte direkt för att sitta vid datorn imorn så jag önskar alla en riktigt God Jul!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min syster var så grymt taskig mot mig igår att all känsla försvann.. pms kan man väl säga..



Men idag när jag vaknade upp, hörde mamma laga risgrynsgröt då kom känslan igång. Se alla klappr under granen, min kille som ringderoch säger att han är utanför för att lämna över sina klappar. Han får all känsla att strömma i kroppen :)



God Jul!!

2008-12-24 @ 13:15:40
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

god jul :)

2008-12-24 @ 23:13:12
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja, och jag är jätte nöjd :) Vilken fin ring du fick :O Skit fin! Är det vitt guld och silver elelr?

2008-12-25 @ 18:44:24
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: PERNILLA

ja jag fick mycket bra, bl.a. presentkort, busskort, kläder och ipod :) du då?

2008-12-25 @ 18:55:55
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0