En ledig fredag

Hade egentligen bestämt att jobba hos morsan idag och sortera papper men imorse kände jag att; nej, jag orkar inte. Ett bra beslut tycker jag, har ju ända fram till 9:e januari att sortera de där papprerna..och det är första gången på 12 dagar som jag är ledig en hel dag nu. Och det behövdes, hela helgen är jag ledig och det ska bli superskönt! :)

Jag och Linus hittade inga julklappar igår heller, haha usch vad dåliga vi är, jag hittade såklart grejer till mig själv som vanligt (en bustier, två trosor och ett strumpeband) men jag tittade faktiskt och försökte! 

När vi kom hem igår tittade vi på en nysläppt dvd som Linus köpte - Björn Gustafsson - Ett livsverk! Hahah! Så bra bara! ;D Vi skrattade till och med åt meny-bakgrundsljudet - som såklart gjordes av Björn. ;D Sandra du måste se den!



Igår kom Tessi hem btw (iaf för några dagar) och ikväll/inatt kommer hon hem till mig. :) Usch, vad jag saknar henne. Ska leka med henne imorn hela dan och på söndag åker hon tillbaka till körskolan för några dagar igen.

Är hemma hos Linus nu, ska strax åka till väsby c för att titta lite, sen ska jag hem och ikväll ska jag tillbaka hit för att äta middag med min jul-pojke.

Ha en bra fredag!

P.s! Nackspärren jag haft i snart 2 veckor och som jag trodde skulle ta knäcken på mig har äntligen blivit lindrigare tack vare Voltaren T jag köpte igår på apoteket! :) Såå skönt!

Kommentarer
Postat av: Revin

Ja fyfan... småtjejer!!



Ja de va supertrevligt att träffas gumman... nästa vecka igen!! <3

2008-12-05 @ 16:33:51
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Francesca Lopez

Hej gumman!

Jag har inte heller handlat några julklappar, har inga pengar just nu, men får på måndag, då jäklar.

Så Björn Gustafsson va bra, vill också kolla på han :)

hoppas du får en dunder helg

puss och kram

chao :)

2008-12-06 @ 17:15:25
URL: http://www.francescalopez.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0