Dagen efter 3:e advent

Idag ska jag åka in till stan för att försöka hitta fler julklappar, herregud det är bara 9 jä*la dagar kvar ju!
Lönen ramlade in på kontot idag också, det går bra nu. ;)

Blir jobb mellan 16-20.20 idag. Sen - hem till killen.
Ska prata med Sandra över Skype där ikväll! 22.30, sharp! :D Då är klockan..hmm..08:30 på tisdag morgon hos henne i Sidney. Kan fortfarande inte släppa hur fascinerande det är...jorden är så stor...och rund.
Skämt å sido, riktigt kul att vi kan prata över datorn, tack tekniken! Tack! Blir första gången ikväll dock, och det ses mycket fram emot! :)

Nej, om man skulle ta något att äta kanske..

Kommentarer
Postat av: Carita

Svar; Aw cutie, tack så übermycket! Glöm inte att klicka till mig på bloglovin om du har lust att följa bloggen. :*

2008-12-15 @ 16:53:24
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja alltså de vänner i skolan man redan umgås med på fritiden vet man ju att man kommer hålla kontakten med.. de andra är lite sorgligt dock. Jag kommer att sakna skolan så mkt för varje morgon man mår skit och är ledsen så "måste" man ändå vara glad ibland och då blir man glad haha, förstår du vad jag menar? Ibland vill man ju bara ligga en hel dag i soffan och lata sig, men eftersom man måste till skolan och vara pigg så blir man det och liksom orkar med mer :p nä fan jag längtar inte alls! har skit kul i skolan förutom att man har prov varje vecka då..

2008-12-16 @ 19:34:10
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0