Andra advent

Redan!
Ikväll ska jag vara hemma hos min inte-ok-att-äta-eller-dricka-något-som-har-med-julen-att-göra-fram-till-nu-Linus. Men NU är det tydligen okej att äta lussebullar och dricka glögg. Så det ska vi göra ikväll. Ska bli mys. :)


Tessi kom som sagt till mig i fredags natt. Det var skönt och träffa henne igen. :) Men stackarn kan ju inte tänka på annat än sin kommande uppkörning.
Igår tog vi det därför lugnt (Ja, vi kan tydligen det också!). Vi fortsatte titta på vårt bak-och-fram-Beck-maraton, gjorde en jävla massa chokladbollar och delade på en large pan-pizza på kvällen med Diana och syrran. SÅ smarrig!
Nu har hon åkt, i morgon är en stor dag för henne och jag kan inte annat än å vara nervös för hennes skull. Men i morgon kväll är hon hemma igen. :)



Ha en mysig andra advent, det ska jag i alla fall ha. :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh de va asnice! :) Nästa helg är de banditfest igen .. kommeru då? måste förresten prata med dig .. ringer dig imorn.



Puss <3

2008-12-07 @ 22:40:00
URL: http://jessicababan.blogg.se/
Postat av: Revin

ehm... de där inlägget var från MIG - REVIN! inte jessica .. syrran har tagit sig friheten att spara sina uppgifter :P

2008-12-07 @ 22:51:04
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0