1 december

Hjälp, vad tiden går fort! Nu är det ju december!
Kunde nog haft en bättre första advent men istället jobbade en mycket bakis Sabina hela dan igår. Jag som lovat mig själv att inte dricka dagen innan jag jobbar. Varför höll jag inte det löftet? Det var det dummaste jag gjort. Typ. Ska aldrig hända igen i alla fall. Inge kul och behöva springa iväg från kassan för att spy...hm.
Middags-pizzan med Linus räddade min dag igårkväll i alla fall. Kunde inte suttit mer rätt.

Alltså hade vi kul i lördags. Jajamensan. ;) Blev ingen utgång, istället kom de fler folk hem till syster och mig. Var väl i alla fall 13 pers som mest ett tag, sådär lagom. På slutet spårade det kanske ur en aning men det gick bra. Ja, huset står kvar mamma. Haha.

Nu är jag hemma hos Linus, ska snart dra mig hemmåt.
Ikväll jobbar jag mellan 16-20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0