Söndags sliten..

Jepp, det rätta orden för idag.
Gårdagen var super!
Alltså hur bra som helst! Jättelyckad festival morbror, verkligen, du ska ha en sån eloge! Tack för en superdag och kväll. :)
Dagen kunde inte ha blivit mycket bättre..(om man bara ändrade några onödiga detaljer på slutet) Det var jättefint väder, god mat, vänner, familj, mycket människor, fulla människor, bra musik och för mycket vin. :)

Såhär såg jag ut:

 

Linne: Gina Tricot
Byxor: Vero Moda
Väska: Vero Moda
Skor: Mina älsklingar, Converse, köpta i NY av pappsen
Solbrillor: Guldfynd, obs, ser ovanligt  stora ut på bilden

I love my wayferer!


Tillbaka till igår..
Uppträdandena var hur bra som helst, alla, vilket ös! :D Speciellt det sista, Clawfinger...bara...så coolt! :D
Bilder kommer senare. :) Mamma var rätt het på systemkameran så några fina bilder ska jag väl kunna ordna. :)



Efter festivalen blev det även "efterfest" för min och Sandras del. Och efterefterfest. Det var helt okej. Poker och en massa oförståligt prat summerar rätt bra. Träffade kusins kusin och en annan kille jag tydligen sprungit runt med som liten. Tequila och mer vin på för mycket vin var dock ingen bra idé.. Vi kom hem ca 8 imorse. Men det var kul på sitt sätt. :P

Sliten ? Ja.
Nöjd med gårdagen/kvällen och tycker att det är värt det? Absolut.


Ps. Jag har äntligen köpt och äger snart en egen I.d Bare Minerals Foundation och en Kabuki Brush. :)
Mitt ansikte kommer tacka mig. :)

Ha en bra dag! :)
Snart ska jag åka och ha en fortsatt äkta söndag hos min älskling.. <3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ohja, bästa solen :)



sådant där linne är så fint :D

2008-08-24 @ 18:14:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag med!! vi hade nästan aldrig någon sommar här . :/

2008-08-24 @ 22:42:13
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0