Shopping!

Det blev ett litet fotvård-set från Yves Rocher till Görel och jag tror nog att det blev en rätt bra present. :) Köpte faktiskt lite grejer till mig med samtidigt (ansiktsmask+peeling, fotcréme och fotpeeling) + att jag blev medlem, snacka om att man har bra erbjudanden då och det är helt gratis! :) Det rekomenderar jag.
Blir nog en del shopping där de kommande 2 månaderna då jag har 50% rabatt på allt (ord. priser). Tittade och läste om 2 st kroppskrämer igår med som har en "slim-effekt" som tydligen ska vara bra..den kommer nog köpas senare bland annat. :)




Lite tidigare idag beställde jag lite grejer från H&M. Ett par chinos och ett linne+byxa set. Det paketet ses fram emot. :) Ja ja! Jag älskar påhittet faktura!

Efter tårtkalaset igår blev det House Of  Wax som jag tycker är så bra. Vet inte om resten höll med mig...Görel sitter som vanligt så långt ifrån tv:n hon kan när skräckfilm visas...Linus ska kritisera och döma allt...Sandra..ja, hon sitter mest och skriker bakom en stor kudde..


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en fin dag

2008-08-01 @ 12:42:03
URL: http://karinlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0