Säg det med bilder

Gomorron..eller nått!

Tänkte bara slänga in några bilder innan jag och sis beger oss till stinsen. :)


Från igår när jag och Bella tog en paus i shoppandet:


Mums!


Sötaste Bella.


Kan vara världens godaste smoothie.
Jordgubb+cocos=succé!

Mina fynd:


Linne -
Topshop
Bh+trosa - Lindex
Trosa - Gina Tricot
Kalender - Gallerix
Handkräm - In & Finn

Titta vad som landat i min brevlåda när jag kom hem!



Tänk att jag betalade 155:- för denna lilla sak! Haha, vissa tror säkert att jag är knäpp men det är äkta gethår (kan man bli beroende av att stryka den över antiktet?! Så mjuk!!) Kom ihåg, den kostar ca 300:- i butik!
Nu väntar jag bara på min mineral foundation så att jag kan få använda den! :)

Nej, nu ska jag sminka mig lite så att jag och syrran kan dra någon gång! 
I stinsen ska vi titta lite och jag ska försöka lämna in fler cv:n.

Idag har jag på mig..


Linne från topshop, Jeans från H&M

Pussåhej!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

vilket fint linne :)

2008-08-26 @ 15:19:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Marie

snygga saker :DDD

2008-08-26 @ 20:39:39
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0