Grillpartaj på hemmaplan

Så skönt att det är fredag!

Slutar om 1 1/2 timma. :) Och då blir det till att först åka hem till killen där vårt dricka för kvällen står och sedan åka hem och städa (mitt rum ser ut som ett bombnedslag!) för ikväll blir det ett litet grillparty hemma hos oss eftersom att morsan och Hasse är borta! ;) I och för sig blir vi inte så många pga. att Mickan och jag inte planerat särskilt bra men pojkvännerna och 3-4 kompisar till Mickan blir det nog. Ska bli skoj! :)
Känns så skönt att inte behöva tänka på hur och när man ska ta sig hem för en gång skull!

En del bilder från kvällen kommer säkerligen komma upp här nästa vecka.. ;)

Det sägs att det ska bli dåligt väder från och med nu..(såklart när man ska vara ledig en vecka) i alla fall dåligare..inte okej enligt mig.

Men nu ska jag inte sura..för ikväll blir det fest!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: nej gjorde du? :D åh jag måste också spana in om dom finns på rean här ;D

2008-08-01 @ 13:54:45
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0